onsdag 9 mars 2011

Våfflor på gång!

Om någon timme sådär är det dags för våfflor! Kanske var det förra årets våffeldag som jag åt det sist. Så det ska bli både mysigt och gott att nu få äta det tillsammans med mina syskonbarn!

--------------

Idag måste jag också hämta ut medicin på apoteket. Var ju där i fredags men då hade de inte min medicin hemma, hmm typiskt. Fick då beställa den och igår fick jag ett sms om att den hade kommit. Tur att jag hade kvar av medicinen så jag klarade mig några dagar efter helgen här. Men den tar slut idag, så mamma måste åka iväg och hämta den medan jag är tillsammans med tjejerna...

Kanske kan hon gå in på färgaffärn också och kika om tapeten som jag vill ha som fond i köket finns där. Om hon jag har riktigt tur kanske det finns en bit som hon kan ta med. Hoppas, hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar