torsdag 10 mars 2011

Fondvägg i köket & Pyssel!

Nu har jag äntligen fått se tapeten som jag har tänkt att jag ska ha i köket. Mamma fick nämligen låna hem en bit som var ca 1m lång. Tapeten var lika fin som jag trodde. Tjohoo, nu är också det valet klart!

------------------

Efter våfflorna igår som åts så det nästan stod ut genom öronen var det pyssel som gällde. Att det kan vara så roligt att klippa ut ansikten från tidningar och passa ihop dem med andra kroppar. Och att sedan skriva lite text till så det blir till en liten saga gör det ännu roligare! Det var ett kreativt pyssel som vi igår fick bekräftat att både barn och vuxna kan roa sig med tillsammans.

----------------

Idag blir det att baka bullar och då med favoritfyllningen choklad! Till middag har jag tänkt att jag ska jag ta mig friheten och testa ett nytt recept på kycklingpaj. Hoppas att det blir uppskattat!

Gårdagens pyssel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar