måndag 14 mars 2011

Ut på köksstolsjakt!

Innan jag fick komma in och ta proverna på vårdcentralen fick jag sitta och vänta i nästan en timme. Efter proverna åkte pappa, mamma och jag till Prio1 i Bredsand. Där lämnade vi in en kartong med lite saker. Jag såg fyra gamla stolar för 50 kr som jag skulle kunna ha i köket. Men de följde inte med hem. En stol var lite trasig också, men det hade nog gått att laga. Kanske var de lite ostabila, men med möbeltassar under benen hade det gjort susen! Stolarna hade klädd sits och ryggen var det ca åtta lodräta smala pinnar/ribbor. Kikade i elloskatalogen förut och såg liknande stolar där. Nu vet jag i.a.f. hur jag vill att mina köksstolar ska se ut, så nu är det bara att ge sig ut på köksstolsjakt!

Stolen Börje från IKEA är också fin tycker jag, men jag hade velat ha den helt i vitt!


Vill ha! Fräscha köksgardiner till sommaren som hittas på ellos...


Den här skärmen som också är från ellos, skulle vara perfekt att skärma av sängen i sovrummet/vardagsrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar