söndag 6 mars 2011

Tre pärmar blev en, Tapetnoja & Målarprojekt!

Har rensat ur tre pärmar med papper från b.la. försäkringskassan, banken, olika avtal och sjukhuset. Sånna där papper som man lätt lägger på hög och inte vill slänga förrän man säkert vet att man inte behöver ha kvar dem. Har samlat på mig en hel del kan man lugnt säga. Nu har jag ett nytt registersystem som jag fick av syrran, vilket gör att alla papper nu har hamnat i en fin ordning. Tack för det! Tre pärmar blev nu till en pärm.

-----------------------

Att det ska vara så svårt att välja tapeter. Har ändrat fondväggen i det större rummet ett antal gånger. Köket därimot har jag inte ens hittat någon fondvägg till än. Och snart måste jag välja så tapeterna kan beställas, vilket skulle ta ca fem dagar att få.

---------------------

Visar mitt målarprojekt som jag har nu. När den är klar ska stolen vara vit och stå i min hall.

Oslipad

Slipad med sandpapper

Har fått svar på proverna som jag tog i veckan. Även den här gången visade de sig bra så nu behöver jag inte ta nya prover på fjorton dagar, jippi!

Nu blir det snart solsidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar