måndag 7 mars 2011

Fler tapeter!

Det har varit ett härligt väder idag. Gick en promenad och sen satt jag på balkongen och blundade mot den sköna solen. Takdropp och fågelkvitter var de enda ljuden som gjorde mig sällskap, helt underbart!

------------------

Har bestämt tapeter + fondväggen till det stora rummet. Sen har jag också hittat en fondvägg till köket. Såg nämligen en jättefin tapet i en broschyr som jag fick från färgaffärn. Fanns inget nummer på den så jag gick ut på nätet för att leta efter White Eco. Hittade den inte först, men så plötsligt fanns den bara där. Nu vet jag ju inte hur den ser ut i verkligheten men det ska jag ta reda på!

En bild från broschyren på tapeten som jag vill ha i köket. Den kanske inte syns så jättebra här..
men lite bättre här...

Thihi, imorgon är det semmeldagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar