tisdag 22 mars 2011

Heldag på Birsta!

Första målet idag var prover på vårdcentralen. Efter det var det Birsta och IKEA. Galgar, ramar, tavelhyllor, en spegel till hallen, en gardinstång till köket och lite andra småsaker inhandlades. Gardinstången är jag dock lite osäker på. Det är hur man ska sätta upp den på väggen som jag är lite fundersam på. Hade velat haft en annan konstruktion på det. Men jag hoppas att det blir bra. Spegeln till hallen därimot är jag helnöjd med! Såg jättefina köksstolar. Provsatt dem och de kändes sköna. Hihi, så kanske har jag hittat mina köksstolar nu!

Tiden bara rinner iväg där ute på Birsta, men så är det också så kul att gå runt och strosa i alla affärer, fika och kanske äta, utan att behöva stressa allt för mycket. Vi åt både lunch, fika och middag på IKEA. Sen åkte vi till lägenheten med alla sakerna. Och när vi kom hem låg mio-katalogen i brevlådan!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan och tar det lugnt En heldag på Birsta känns i fötterna. Men det är det värt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar