onsdag 23 mars 2011

En bok mindre & Dax att städa!

Vad det tar i och blåser. Det viner och tjuter utanför så man nästan tror att fönsterrutorna ska blåsa bort. Men turligt nog sov jag som en fallen stock inatt, vilket resulterade i att jag kl:07:00 vaknade pigg och utvilad. Kanske gårdagens shopping bidrog till den goda nattsömnen!?

Boken är utläst och nu har jag ännu en bok mindre att ta med mig när jag flyttar! Och det är precis vad jag vill. Det är väl kanske tio böcker i.a.f. som jag ska ta med mig, om jag inte läser ut några fler innan. Har nästan sträckläst den här boken för den var riktigt spännande.


Har som smått börjat packa ihop lite saker nu. Så fort alla tapeterna har kommit på plats kan jag ju börja flytta. Först ska jag dock dammsuga och torka golven där. Hmm, men ingen dammsugare har jag än, så det blir att låna mammas eller pappas till det. Även fönster ska putsas så det blir en hel del städning som jag hoppas blir av här i slutet av veckan...

Vad jag längtar tills flytten kan börja!

--------------

Levande Begravd av: Peter James
Vännerna hade planerat en svensexa för Michael Harrison där han skulle få igen för allt det han utsatt sina vänner för på deras tidigare svensexor. Men något oväntat händer och planen förändras drastiskt. Vännerna kraschar nämligen med bilen på väg till puben. Michael blir lämnad ensam, levande begravd i en kista som långsamt tar in vatten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar