fredag 25 februari 2011

Semmelfikat fortsätter!

Det har blivit fika med semlor idag också. För pappa kom och fikade och då fick han såklart smaka på en semla från gårdagens semmelbak! Och då blev det så att även jag åt en igen. Haha, ja jag säger igen för det har ju blivit semlor tre dagar i rad nu...Kan verkligen säga att jag värmt upp ordentligt inför semmeldagen.

Det har varit jätte fint väder ute idag. Med fint väder menar jag att solen har skinit och temperaturen har hållet sig kring nollan. En promenad i det fina vädret fick det bli. Kanske välbehövligt efter allt fikande också!

-----------------------

Har också läst. Tror att jag bara har ungefär 40 sidor kvar nu i boken. Nu när den snart är slut har den faktiskt blivit riktigt spännande...

Har ju tänkt att jag ska försöka läsa ut så många böcker som jag kan i min bokhylla tills jag flyttar, så jag inte behöver ta med alltför många "gamla" böcker. Den boken som jag läser nu hör till en av dem som jag länge tänkt att jag vill läsa. Har faktiskt börjat läsa den två gånger förut utan att fortsätta, men den här gången ska den bli utläst...

---------------------

Ikväll blir det Let´s Dance och till det ska det dippas grönsaker. Blomkål, morötter och gurka står nämligen på kvällens meny! Mmm, det ska bli riktigt gott!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar