måndag 10 januari 2011

Vattenkokare & Julklapp från Särimner!

Nu har en ny silverfärgad vattenkokare inhandlas med märket Wilfa. Efter lite skrämselpropaganda med vattenelementet som avlagrar koppar köpte också mamma en ny vattenkokare som har dolt vattenelement. Oturligt nog så upptäckte vi en liten skada på plasten på en av vattenkokarna när vi kom hem. Känns lite bittert när det ska vara ett bra märke… Så den får vi byta! Ska i.a.f. prova den andra vattenkokaren ikväll!

-------------------

Handlade på ICA bommen och sen åkte vi hem och fikade!
Hanna som var på väg till Mora kom förbi en stund. Alltid trevligt att få träffas! Jag fick massor av pocketböcker och lite andra saker av henne! Så nu har jag en hel del nytt att läsa, tack för det!

-------------------

Har öppnat en julklapp (lite försenad) från Särimner, vilken är en gammal gud tror jag. Haha, men jag misstänker att julklappen är från min kusin Johan och Maria med Ville och Olle. En fin ugnfast gratängform och bakformar innehöll det mystiska paketet! Gratängformen kommer bli perfekt att göra Tacopaj i! Tack Särimner! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar