tisdag 4 januari 2011

Ringt och fixat!

Har ägnat hela förmiddagen till ringa och boka hotell till veckan då jag ska åka till Umeå, tagit reda på blodproverna som jag tog igår och pratat med en läkare. Totalvärdet för de vita blodkropparna hade åter igen sjunkit lite. Jag tycker att det är så ungefär varannan gång. Hela den här hösten/vintern har immunförsvaret varit nedsatt och jag har därför tvingats ta blodprover varje vecka för det. Läkarna vet kanske inte heller riktigt vad det beror på och vad de ska göra åt det. Så de experimenterar väl lite med mig med bl.a. mediciner för att se om det kan rättas till. Nitrofilerna (har också med immunförsvaret att göra) hade dock ett helt normalt värde som de övriga värdena.

----------------

I eftermiddag kommer Annelie med bussen från Hudisksvall och hälsar på. Det var längesedan vi sågs så det är på tiden att vi styrde upp att vi skulle träffas. Undra vad jag ska bjuda på till middag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar