lördag 8 januari 2011

Mer snö!

Så kommer det mer snö! Solen har i.a.f. lyst idag men det har varit rätt kallt ute. När solen lyser in, blir man sugen att börja städa bort julen. Men jag ska vänta till nästa helg innan julen helt plockas bort! För mysigt är det ju med alla ljusstakarna och stjärnorna som lyser upp i fönstren.

Men oj, vilken vinter det ska vara. Fundera på om taken måste skottas snart. Men jag själv kommer inte att kliva upp på något tak, haha har ju nog med att hålla mig själv stadig här nere på marken.

----------------

Dagen har spenderats inne, gjort ett skönt fotbad med äppelcidervinäger. Fötterna måste skötas om för att må bra! Har klippt topparna på mammas hår. Själv behöver jag också en ordentlig klippning. Men när det nu ska bli av vet jag inte. Kanske jag kan tajma in det när jag åker upp till Umeå!

Det måste bli en kopp te bröllopsyra sen för att få lite värme i kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar