fredag 21 januari 2011

Lugn och välbefinnande!

Vilken bra start på helgen!

Idag har jag varit på södra berget och gjort aroma kroppsbehandling. Medan lugn musik fyllde rummet, fick jag ligga ner och få massage på ryggen, nacken och huvudet. Helkroppspealing och en värmande kroppsinpackning som kändes lika len som honung fick jag också. Mellan de olika behandlingarna fick jag duscha varmt och allt avslutades sedan med att jag blev insmord med en härlig hudkräm. När alla behandlingar var klara fick jag sätta mig på spaavdelningen, insvept i badrocken och bli serverad vatten, juice och frukt. Där satt jag och tittade på utsikten och tog det lugnt ett tag och bara njöt av att bara få vara en stund...



Nu känns hela kroppen alldeles len och skön, samtidigt som en behaglig känsla av lugn och välbefinnande infinner sig i kroppen. Det här skulle man göra oftare! För att ta hand om sig själv och lyxa till det på ett sånt här sätt behöver man faktiskt i emellanåt!




Tack mina kusiner + Maria och mina kusinbarn Ville och Olle för en helt underbar julklapp!

1 kommentar: