måndag 31 januari 2011

En klippa!

Underbara Henrik har tagit hand om min tå! Han är både trevlig och mycket hjälpsam. Han måste verkligen vara en klippa där på vårdcentralen. Det var också han som tog proverna på mig idag. Tån ser i.a.f. bättre ut och jag behöver bara lägga om den varannan dag nu. Han gjorde ett lättare skumgummibandage på tån.

Ska äta penicillinet till på söndag och efter det måste jag ha koll på att tån fortsätter att bli bättre, så den inte blir sämre efter pencillinkuren. Fick även den här gången med mig saker så att jag själv kan lägga om tån hemma. Slipper därför köpa dyra kompresser på apoteket. Tack för det! Men ingen remiss från Umeå hade kommit in så jag fick betala 80 kr för mitt besök. Det spelar inte så stor roll tycker jag, har ju ändå snart frikort på läkarbesök också…

--------------

Har ringt och anmält mig till elbolaget så nu ska jag ha el när jag får tillträde till lägenheten. Har också ringt banken om tid till att komma och skriva 1 mars. Lite skrattretande har jag även tid för lungröntgen då. Men den tiden är på morgonen så det går ju bra som tur är.
Känns skönt att jag har ringt de här samtalen.


Sorry, kanske inte syns jättebra vad det står...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar