måndag 1 november 2010

Inväntar svar!

Inte förrän jag hörde att det var de som hostade och nös, kom jag på att jag skulle ju inte sitta i ett väntrum tillsammans med massa andra människor som kunde smitta mig. Typiskt det hade jag helt glömt bort. Men som tur var så blinkade snart mitt nummer och jag kunde gå in för att åter igen ta blodprover. Imorgon får jag reda på svaren, och förhoppningsvis har de vita blodkropparna stigit så att jag kan göra ultraljud på hjärtat på onsdag. Om inte, måste jag avboka den undersökningen.

Imorgon är det också en vecka sedan jag slutade med den där medicinen som verkar vara boven i det hela. Men undra om kroppen kan fixa det på en vecka? Låter lite kort tycker jag för medicinen kanske fortfarande finns kvar i kroppen. Och då tar det nog längre tid för de vita blodkropparna att stiga till ett normalt värde. Vi får väl se vad proverna visar imorgon...

--------------------------

Brorsan med barn och kusin med barn hälsar på i Skedlo den här veckan. Om jag inte så oturligt haft så lågt värde, hade jag så klart träffat dem. Har ju en födelsedagspresent till Ebba, hmm hade ju räknat med att kunna ge henne den nu. Kanske kan de åka förbi mig på vägen och jag får ge henne paketet i dörren. Haha, får väl ta på mig en sån där heltäckande astronautdräkt annars om de skulle vara förkylda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar