måndag 13 september 2010

Mellan barbiedockor och våfflor!

Sagoläsning på balkongen, fruktsallad och glass, lek med barbiedockor, våfflor, spela ordskoj och träna på bokstäver. Så har nog dagen varit idag. Valet av aktiviteter har nog valts i syfte på att Julia var här. Nu är gipset borta och en dag till att vänja sig utan gips innan skolan kallar tycktes nödvändigt. Mitt matbröd som jag bakade i går morse blev uppskattat vid frukosten idag. Är ju så gott med hembakat så jag kan bara hålla med.

Mellan lek med barbiedockor och våfflor läste jag min bok Natfåk. Helt klart en bra bok. Tokigt att jag kunde köpa den för bara 2 kr. Förstår det fortfarande inte, jag som t.o.m. har tänkt köpa den boken. Haha, ibland lever man billigt.
Till middag blev det renskavsgryta, som verkligen är en favorit. Dagen gick som vanligt fort när hon var här.

-------------------------------------

Imorgon ska jag ta de sista kontrollproverna som Sundsvalls Sjukhus remiterat remisser på. Då har jag tagit prover en gång i veckan i fyra veckor. Har inte fått några provsvar från dessa prover men de sa att så länge de visar bra så hör de inte av sig. Orkar inte ringa heller, fast man skulle vilja veta. Får väl reda på dem vid något återbesök.

Idag är det också sista dagen som jag ska äta Avelox (tabletten mot lunginflammationen). Men jag har tre tabletter kvar av dem så jag ska nog äta upp dem också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar