söndag 16 maj 2010

Fyndar här och fyndar där!

Nu kommer en bild på min ''Låd-hylla-tavla''som jag köpte i fredags på kaféet. Den där ska jag ha, tänkte jag med det samma när jag såg den. Den var så mycket jag...
Tycker den verkligen är jättefin och jag är så glad över att jag kunde köpa den. Skulle bara vilja sätta upp den nu, men jag kanske ska vänta tills jag flyttar någon gång...



Har också gjort några fynd ute i förrådet. Den här blusen i siden som har broderier fram har min farmor haft. Tror kanske att den kan den vara från 40-talet. Den är ju toppenmordän nu i.a.f., när det är lite inne med den romantiska stilen. Så jag blev jätteglad att jag hittade den nu.





En härlig cerisrosa längre blus i någon slags siden med blommönster i en liten mörkare nyans och en svart kort presérväckad kjol hittade jag också ute i förrådet. Blusens färg är helt underbar, ett skärp i midjan och det blir super!

1 kommentar:

  1. Hej! Är intresserad av den svarta kjolen! Stl på den?

    SvaraRadera