torsdag 1 april 2010

Påskkärringar på ingång och april april!

Nu har jag laddat upp med mycket godis. Det måste man göra den här dagen för det kan komma påskkärringar och knacka på dörren. Vet i.a.f. att syrrans barn ska ut och påska. Så vi får väl se om de styr kvasten hit också...Haha, lite spännande är det allt att se om det kommer någon...
Första april idag är det idag också. Då ska man luras. Från min sida har det tyvärr varit lite dåligt med skämt idag. När man var yngre ställdes klockor om och mjölken färgades grön. Men kom precis på nu att jag faktist har grön karamellfärg hemma till sockerkakan som jag ska göra. Haha, ojsan kanske råkar mjölken nu vara grön till middagen?


Så här ser gräset ut nu som jag sådde för tio dagar sedan! Det blev riktigt bra. Ska sätta några små kycklingar i det också tänkte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar