måndag 26 april 2010

Männsikor som ger och tar energi!

Det finns människor som riktigt utstrålar kraft, motivation, glädje och energi. You name it, människor som helt underbara att träffa. För när man träffar dem så känns det precis som denna energi förs över till en själv. Den härliga känslan kan sitta i länge och det behövs ibland bara att man tänker på just denna människa för att bli så där extra glad. På gymmet har jag träffat en tjej som jag tycker är just så där energigivande. Extra energi och motivation är något som jag gärna vill ha så mycket jag kan få av, så det känns riktigt bra att vi har börjat prata och heja på varandra. Haha, jag tar in all kraft jag kan få av henne och omvandlar den till energi till träningen.

Sen finns det så klart människor som är åt andra hållet också, energibovar som i.st. tar energi från en. Men dem ska man inte egna sig åt för mycket, även om de ibland är oundvikliga att stöta på när de kan finnas i ens närhet. Man ska se till om man kan att vara bland dem som man mår bra av!

Har fått en ny leverans av skumbananer idag. Var några veckor sedan sist jag åt dem. Så nu blir det att doppa skumbananer i tet till det efterlängtade sista avsnittet av Arn i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar