tisdag 6 april 2010

Jag förlänger påsken!

Jag började första dagen efter påsken med att träna på gymmet. Jag kände mig ganska trött idag men jag lyckades i.a.f. göra ett hyfsat träningspass. Mage, ben, rygg och bröst blev det. Precis som vanligt...
Tror att tröttheten kan bero på det tråkiga vädret som hållt i sig i över en vecka nu. Sen har jag ju också här i påsk varit borta på sena middags-bjudningar, och i fredags blev det en rätt sen filmkväll med Petra. Men det har varit jätte trevligt så lite extra trötthet får man räkna med att ta!


Nu är det i.a.f. slut på påskhelgen och lite tråkigt tycker jag nog att det är. Men påskpyntet ska nog få vara kvar ett tag till och då känns ju påsken automatiskt lite längre. Är ju så fint och mysigt med alla fina färger.

Jag räknar till att jag har skickat 21 st påsk MMS i år. Själv fick jag två MMS och det var innan jag hann skicka några själv. Sen fick jag fyra sms-svar av dem som jag skickade till och två som ringde upp och önskade Glad Påsk! Men jag måste räkna bort att få svar på två MMS av dessa 21 st som jag skickade för jag fick ju som sagt två innan, och då var det ju jag som svarade med att skicka ett MMS tillbaka. Så av 19 st skickade MMS fick jag sex svar. Haha, det här börjar bli invecklat nu, lite statistik och tankeverksamhet så här efter helgen kan man säga att det blev av det hela. Haha, nu lämnar jag det här! God Natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar