lördag 6 oktober 2012

Sista finslipningen!

Håller på med det sista finslipningen på presenter och gratulationskort inför kvällens festligheter! Ska ju som jag tidigare nämnt på Emelies och Annas 25-årsfest! Just nu har jag lite idétorka på kortet till Emelie! Men jag ska nog få till något! Och samtidigt håller jag på att skriva det här inlägget! Haha, vet dock inte om det är så effektivt att försöka göra två saker samtidigt!
Det kan hända att jag får klart kortet innan jag skrivit klart det här inlägget! I så fall visar jag det! =)

Ja. nu är det snart dags att börja tänka på att göra sig klar, leta fram en adress och beställa en taxi till dit jag ska!

Så här blev allt tillslut! Kortet på Petra, Emelie och mig är från Gatufesten 2011. Tyckte det passade bra att ha det, när temat på festen ikväll är just sommar! =)
(Min partytopp fick också komma med på bilden!)
Trevlig lördag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar