måndag 8 oktober 2012

Så tänker jag då! & En hel stock bananer!

Det blev gymmet idag! Skönt att kicka igång veckan med träning. Körde 1 timme crosstrainer så svetten sprutade! Innan tänker jag aldrig att jag ska köra kondition en hel timme. Utan psykologiskt så tar jag en kvart i taget och när jag kommit upp i två kvartar, det vill säga en halvtimme, är det 5 min åt gången som gäller! Om det känns väldigt motigt, brukar jag tänka, att jag bara ska köra den här låten som är just då. Haha, men det kommer ju alltid fler låtar! Har alltid tänkt så, och det brukar funka väldigt bra för mig! Man får helt enkelt lura sig själv lite! Och 1 timme på crosstrainen är därmed snart gjord! Ben och rygg blev det också idag!

Har också handlat hem en hel stock bananer, haha ja nästan! Åkte på Lidel efter gymmet för att handla bl.a. mjölk och fil, och då såg jag att bananerna kostade 9:90 kg. Just bananer blir jag helt köptokig på när det är extrapris! Äter ju en hel del bananer, är ju ett perfekt i samband med träning! Så jag passade såklart på att ladda upp rejält nu! ;)

Ikväll blir det soffhäng framför Ensam mamma söker och Underbart är kort

Trevlig måndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar