lördag 8 september 2012

Skön start på lördagen! & Trevligt höstmys!

Idag har jag haft en riktig seg, men ack så skön morgon och förmiddag. Skönt ibland att veta att man inte ska iväg någonstans, utan man kan bara ta det så lugnt man vill. Jag har ätit frukost och läst tidningen LÄNGE, druckit en kopp kaffe, ätit lunch, drömt mig bort i några inredningstidningar och bara varit. Sådana små stunder för mig själv, tycker jag betyder så mycket och är guld värt! Ja, morgonstund har guld i mun! =)

Nu läser jag några bloggar och kikar runt på andra sidor för att få tips och idéer inför höstens inredningstrender, och på andra välbehövliga saker som jag vill ha! ;) Haha, har bl.a. spanat in en jättesnygg tvättkorg, något som jag länge letat efter och nu kanske äntligen hittat! ;)

Den här snygga och till synes praktiska tvättkorgen från Mio skulle passa perfekt hemma hos mig! Hoppas bara den lever upp till mina förväntningar i verkligheten. Sist jag var på Mio så var den tyvärr slut (de visste inte när de skulle få hem den igen)...


---------------------
Ikväll ska jag träffa Emelie.E. Troligen är det hos henne vi blir. Vi ska laga lite mat och dricka ett glas vin! Trevligt mys såhär på en höstkväll! =)

Och stort GRATTIS till min kusin Johan som fyller år idag! =)

Ha nu en fortsatt fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar