torsdag 13 september 2012

Omgådd av 90-åring på fin höstpromenad!

Det blev en skön promenad till gymmet idag! Åhh, vad jag älskar sådana här friska och soliga höstdagar! Fick också sällskap av min hurtiga 90-åriga granne Josef som var på väg till stan. Hihi, men att bli omgådd (eller vad man säger) av honom kändes väl sisådär. Men han saktade faktiskt ner till mitt tempo. Och vi konstaterade båda två, att man har tur som kan komma ut i friska luften och röra på sig en sån här härlig dag! För oj vad man värdesätter det! Är ju inte alla som har det så! Ja, vi hade lite samma värderingar där, han och jag! =)

Innan jag kunde kliva in på gymmet fick jag dirigera om en grävskopa för att komma fram, hihi. För fortfarande håller de på att gräva utanför gymmet. Väl inne på gymmet träffade jag på Anders Graneheim. Sist vi sågs var ju på Tammerpokalen i början av juli. Så det var riktigt kul att få några minuters pratstund med honom och checka läget. Ja, speciellt nu när det var så länge sedan som vi träffades sist!

På gymmet körde jag på riktigt ordentligt. Bl.a. mycket rygg blev det! Men jag svettades också i benpressen med 50kg. Men det motståndet (50kg) körde jag 50st benpress, vilade och sen körde jag 50st benpress till. Avslutade med 45 min på crosstrainern.

GI- burgare på MAX blev också idag! För pappa hämtade mig på gymmet sen. Jag fick då både äta middag och handla hem mat! Perfekt ju! =)

Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar