tisdag 10 juli 2012

Sommar? & Fira födelsedagar!

Sommar? Nä, inte direkt! Här (Sundsvall) regnas det nästan varje dag känns det som. Men vi kanske är lyckligt lottade i.a.f. om man ser hur det är, t.ex. i Småland. Men om man kunde efterlysa sommaren, haha så skulle jag ha gjort det för längesen!

-----------------------------------
Ikväll väntas det 23-årskalas med släkten på pappas sida. Att fira födelsedagar gör ju också att man får tillfälle att träffas, gammal som ung! Och det är just det som är det trevligast med födelsedagar och andra högtider tycker jag! Tror det nog är därför som vi också fortsätter att fira med kalas fast vi passerat 20 år, haha! =P Och just det är väl det vanligaste också skulle jag tro. Man vill ju trots allt hålla ihop sin släkt om man har någon, och också känna sin släkt. Födelsedagar är ju då ett enkelt och bra sett att få tillfälle att umgås! =)

Jag har redan tittat ut vad jag ska ha på mig, gjorde det redan igår. Men Ingen klänning i det här regnvädret blir det för min del. Och trots att jag ska ha byxor, ha jag sett till att det ser lite somrigt ut i.a.f. För det är väl sommar?! Ja, trots att det snarare känns som höst just nu...

Målade naglar i lila (ser nästan rosa ut på bilden), ett blommigt linne + becha byxor till, tycker jag är rätt somrigt! =) 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa med någon mat innan det vankas kalas! =)

Ha en fortsatt bra dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar