måndag 30 juli 2012

Min uppgift!

Det är precis inte så att jag är sysslolös när jag är hemma hos mamma. För här har det rensats och grejats mest hela dagen. Några kassar till Prio1 är resultatet, men än är det inte klart! Haha, det ser nog ut som jag blir kvar några dagar här. Ja, för hälften av det som ska skänkas bort är nog mina gamla saker, och då känns det såklart som det är min uppgift att få undan just det! =P

Men inget mig emot att vara "hemma" och fixa, känns ju bara bra att få hjälpa till att få ordning! Haha, och som ni kanske tidigare vet, så är just ordning som jag tycker om att försöka skapa. Det ser därför ut som att även morgondagen kommer att ägnats åt just det. Och när dessutom vädret inte verkar bli det bästa så är det ju perfekt att ägna sig åt det inne. 

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar