lördag 23 juni 2012

Midsommardagen & Flera smycken!

Dagen efter midsommaraftonen har varit lugn. Jag som trott och hoppas att hela helgen skulle ge sol och värme, fick fel. Dagen har därför tillbringats inne med diverse småplock. Efter att jag t.ex. kikat i mitt gamla smyckeskrin som jag har kvar hos mamma, hittade jag flera halsband, ringar, armband, örhängen mm, som jag nästan glömt bort att jag hade. Hihi, så efter den här dagen har jag helt plötsligt många flera smycken som jag kan använda!
 Mina örhängen som jag fick av Petra i 18-årspresent tänker jag t.ex. använda nu i sommar!

Idag är det mitt syskonbarn Julias födelsedag! Stort GRATTIS! Imorgon ska jag och mamma/mormor gratulera henne med paket och syltkakor! Mycket trevligt ska det bli! =)

Imorgon ska jag också träffa min brorsa och mina syskonbarn Axel och Erik (på pappas sida). Och det blir över en lunch hos farbror och faster. Jag har med andra ord en mycket trevlig morgondag att se framemot! =) 

Önskar er alla en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar