torsdag 9 februari 2012

En tiopoängare! & Receptet fanns!

Underbart! Nu har jag fått inviga mina nya träningsbyxor på gymmet. Det blev ett två-timmars pass från klockan 13-15:30 (-0,5h i omklädningsrummet). Och riktigt skönt som vanligt var det med en ordentlig genomkörare. Hihi, och träningsbyxorna får en tiopoängare av mig! :P

Tidigare idag, redo för gymmet!
















Skickade också pappa till apoteket idag för att hämta ut min medicin. Och receptet fanns! Tydligen hade receptet kommit in bara minuterna efter att jag hade varit där i tisdags, så typiskt.

Jag trodde verkligen inte att det skulle behöva ta nästan en vecka den här gången, innan några knapptryckningar på datorn skulle bli gjord. Men så var det. Nu är i.a.f. det här med medicin överstökat för den här gången, skönt, skönt. Och tack pappa!


Ha en forsatt bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar