fredag 20 januari 2012

Den inte alltför roliga och intressanta prylen!

Det var ju precis det som jag skulle ha önskat mig i julklapp, hmm men glömde helt bort att säga det till jultomten. Men så dags att komma på det nu. Och därför fick jag låna mammas ännu en gång, för att få ordning på alla mina papper. Ja, hålslagaren har fått gå varm idag, men därmed är också alla papper i sin ordning, ja för denna gång då. Haha, kanske inte det roligaste sysslan, men ack så nödvändigt. Och känslan efteråt är riktigt skön, när allt är i sin ordning. Snart måste jag nog ta och införskaffa mig den inte alltför roliga och intressanta prylen, herr hålslagare står på inköpslistan.

----------------------
Ikväll har Annelie varit här och fikat, trevligt, trevligt. Sen såg jag en film, Jane Austin Book Club, en rätt mysig film.

Imorgon är det träning på gymmet som står på schemat. Och sen kommer mamma hit och äter lunch. Biffar med fetaost står på menyn!

God Natt kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar