måndag 16 januari 2012

Alltid något!

Hade tänkt att det skulle bli ett gympass idag. Hade varit rätt skönt med en promenad till gymmet då termometern visade 4,6 grader varmt. Lite underligt kan tyckas när det är mitten på januari.

Men vaknade inte förrän 10:30 i förmiddags, och då var faktiskt reklamen som indundrande väckte mig. Men trots en lång sovmorgonen kände jag mig inte alls speciellt utvilad. Jag drömde så konstigt, och därmed tror jag inte sömnnen har varit den bästa inatt.

Så har det faktiskt varit några nätter nu. Har till och med vaknat av min egen röst som skrek rakt ut. Och det tror jag aldrig har hänt förut. Kanske har en del filmer och böcker med saken att göra, men att läsa hemska böcker och se skräckfilmer är ju inget nytt för mig. Jag älskar ju det! Men kanske sätter de mer intryck på mig just nu än vad de annars gör, vad vet jag!? Ja, det är bara en teori för annars vet jag inte vad dessa plötsliga drömmar kan bero på.

Så gymmet blev det alltså inte idag. Men det fick bli lite träning hemma i.s.t., som armhävningar mot diskbäcken mm. Ja, alltid något! Men jag tycker aldrig det känns riktigt motiverande att träna själv hemma, trots att det går att göra en hel del bra övningar. Haha som mot en diskbänk då eller med hjälp av en stol. Men jag känner ändå att jag måste till gymmet för att kunna träna riktigt. Och på gymmet kan jag lätt träna flera timmar utan att bli less.

------------------------
Mycket lättsamt när man har rester från gårdagens middag, då jag åt lax och potatis! Nu blir det till en soppa tillsammans med lite morötter och buljong.

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar