fredag 30 december 2011

Över "stockar" och stenar!

Har varit hos mina syskonbarn idag som har lov från skolan. Vi bakade chokladbollar och hade det mysigt. Fick även tips och råd på hur jag skulle fixa en snygg header till min blogg. Ja, hon är verkligen duktig på datorer mitt 10-åriga syskonbarn! :)

På vägen dit fick man verkligen välja sina vägar noga, för att inte halka på de isiga vägarna (är hemma hos mamma nu). Haha, så det blev en del svingande i trädgrenar och klättrande över stockar och stenar. Men det gick bra det med. Allt är ju träning! På vägen hem gick jag dock den vanliga vägen för att undvika dessa hinder, för då var det dessutom mörkt ute.

-------------------------
Imorgon är det nyår! Och den här året ska det så trevligt firas tillsammans med släktingar. Min farbror, faster, kusiner, kusinsambos, kusinbarn, m.fl., ska skåla in det nya året. Italiensk mat står på menyn! Trevligt, trevligt!

-------------------------

Kanske jag dyker in här imorgon också för att önska er allt gott på årets sista dag!

Men till dess önskar jag er en fortsatt bra fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar