onsdag 28 december 2011

Inför nästa jul!

Det blev blodprover på sjukhuset och sen en "liten" sväng på Birsta! På Birsta gardincenter fyndade jag julhissgardiner! Har spanat in dem länge och nu slog jag till när det var halva priset på dem! Och jag som var helt inne på att köpa dem i vitt, ändrade mig när jag fick se dem i linnebescht. Det blev också ett kuddöverdrag i samma stil, också det till halva priset. Hihi, så nu längtar jag redan till nästa jul, när jag får sätta upp gardinerna! ;)


Det blev också "några" andra affärer inne på Birsta city. Hade hoppats att hitta något på mellandagsrean men det gjorde jag inte. Vi (mamma och jag), mötte upp pappa, min kusin Johan och hans sambo Maria på IKEA och åt middag i restaurangen innan det var dags för ännu en tur inne på Birsta! Det var mycket välbehövligt att få ett avbrott i allt springande mellan alla affärer. Och mycket trevlig att få träffas och äta middag tillsammans med er! Kanske vi ses snart igen!

Tack för en jätte trevlig dag!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar