onsdag 16 november 2011

Spegel, spegel på väggen där?!

Oj vad jag vill ha tillgång till en bil nu, ja en stor bil, så jag kan åka och köpa helkroppsspegeln som jag så länge trånat efter och som nu är nedsatt med hela 60%. Men jag är som vanligt dålig på att fråga någon om att ställa upp med skjuts (men kanske har jag i.a.f. blivit lite bättre nu efter jag helt enkelt är beroende av att bli hjälpt när situationen är som den är). Men nu gäller det inte sjukhusbesök, apotekbesök eller annat som kanske anses mer viktigt och nödvändigt. Så spegeln kommer nog med säkerhet gå mig ur händerna den här gången också skulle jag tro. Jag säger bara det, när jag blir stor ska jag både ha en stor bil och en släpvagn som det bara är att koppla på.
-----------------------
Annars har jag läst och ringt några nödvändiga samtal idag.
Ikväll blir det att dricka te och se Bonde söker fru med mamma. Vet inte när jag ska åka hem till mig igen. Hihi, blev faktiskt lite sugen på att stanna och spela bingolotto imorgon när det är 20-årsjubileum. Men som sagt jag har inte bestämt mig riktigt än...


Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar