lördag 9 juli 2011

Tammerpokalen 2011!

Med något så imponeranade, vältränade och snygga kroppar var det inte konstigt att det var riktigt hett där inne på Skönsbergs folketshus i Sundsvall! Solbrända killar som spände sina gigantiska muskler och pousade till musik inför en ljublande publik var något utöver det vanliga för mig att få uppleva! Så mycket ögongodis på en och samma gång är nog svårt att få! Det fanns även tjejklasser men för mig riktades applåderna och skriken mest år killarnas håll!
Se men inte röra heter det va? Men just dessa ord var rätt hårda ikväll!

Att hederspriset tilldelades mig var också en upplevelse! Där uppe på scen fick jag tog emot en gigantisk pokal (jag tycker den är stor). Och även jag möttes av applåder och hejarrop!

Min målmedvetenhet och kämparglöd för att träna, trots mitt utgångsläge och motgångar belönades av Anders Graneheim i form av ett hederspris! Mycket oväntat att någon som är så pass insatt i träning och någon som ägnat en stor del av sitt liv till det och dessutom tävlat i bodybuilding, uppmärksammar mig då jag sliter på gymmet för att bygga upp min kropp igen. Det här känns mycket hedrande kan jag säga! Men jag tycker Anders skulle ha den största pokalen av alla för att han är en sån fin och sympatisk människa!

Väl uppe på scen fick jag säga några ord. Haha, och för första gången hålla ett slags tacktal eller vad man kallar det!

Skulle gärna vilja dela med mig av ögongodis från dagen men jag satt bara och njöt av det jag såg så någon kamera var inte att tänka på idag. Men kanske lägge de ut några bilder på deras sida som jag kan visa här framöver!
Hihi, och kanske en bild på min pokal! Vart jag nu ska ställa den mån tro?

Visar här en bild på Anders från hans aktiva tid som bodybulider...

Haha, nästa år ställer jag upp då?! eller? Men inspiration till att träna fick man allt idag. Hihi, nu ska det byggas muskler här...




Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar