onsdag 30 mars 2011

Rulleans & Myror i huvudet!

Det verkar som om "mina" stolar har en väldig åtgång här på IKEA i Sundsvall. Har som sagt satt in högbevakning på på IKEAS hemsida. Och rätt som det är finns det sex stolar och sen är det bara två kvar. Har tittat på andra städer och där verkar det inte alls vara någon sådan stor rulleans. Så frågan är om jag bara ska åka ut dit någon dag när jag ser att de har stolarna på lager och hoppas att de finns kvar när jag kommer.

---------------

Idag var jag på Schedins möbler och kikade på både stolar och en säng. Så nu sitter jag med massor av broshyrer och försöker bestämma mig för en säng i.a.f. Jag som är van att sova i en Jensen fick såklart just en Jensen som favorit där på Schedins möbler. Men hur mycket pengar ska man lägga på en säng när man flyttar till första lägenheten som är en etta? Att ha en bra säng är såklart jätte viktigt och en bra investering för en själv. Och Jensen ska vara en av de bästa! Så varför ska jag tveka att satsa? Hihi, tänkte sova på saken och bestämma mig tills imorgon...

Till sängen ska jag i.a.f. ha lite högre ben så jag kan ha bra förvaring under. Man måste ju tänka praktiskt när man ska bo i en etta. Men jag tycker det ska bli kul med den utmaningen med att försöka hitta så smarta lösningar som möjligt.

-------------------

Har också varit till lägenheten idag. Har torkat golv så det är snyggt tills på lördag när flyttlasset går med en del möbler! Tapeterna var jättefina!

Färg till stolen har jag köpt!

Nu ska jag snart dricka en kopp te och se om jag kan försöka slå ihjäl några myror i huvudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar