måndag 28 mars 2011

Inte på lager...

Kikade precis på "mina" stolar på Ikeas hemsida. Och till min besvikelse så möttes jag av det här meddelandet "Produkten är slut på lager på det valda varuhuset. För tillfället är leveransdatumet inte känt." Jag som kanske lite för optimistiskt hade tänkt att kunna få hem dem till lägenheten den här veckan, nu när jag hade flytthjälp. Kanske blir det så om det mot förmodan skulle komma in den här veckan. Eller så blir det senare som jag får dem. Jag hoppas bara att det inte tar allt för lång tid. Nu får jag väl sätta in högbevakning på Ikeas hemsida för att se när de finns i lager...

-------------

Idag har jag fortsatt med packningen. Åker nog till lägenheten på onsdag med lite saker. Tänkte även försöka städa då så det är fräscht när möblerna ska sättas in...

Det är en del att planera och fixa med just nu. Men det är så klart kul också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar