söndag 20 mars 2011

En tröttsam men trevlig söndag!

Kanske håller mitt tidigare liv sakta men säkert återvända eller kanske är det ett mer normalt liv i.a.f., som börjar gestalta sig, med egen lägenhet och därmed mer frihet. Och kanske finns det de som tror att jag redan har ett helt normalt liv. Om ett normalt liv innebär att kunna vara beredd att svara på telefonsamtal kl:03:40 en söndagmorgon. Men nej jag var inte ut igår kväll. Inte den här helgen heller...

Kan erkänna att jag sov rätt taskigt efter den väckningen, vilket jag börjar känna av nu...

---------------

Imorse fick jag dock en förklaring till detta telefonsamtal. Men om det ska vara någon godtagbar ursäkt vet jag inte...Men kanske var det ett försök till en i.a.f.

Mitt på dagen kom Emelie och Helena förbi och fikade. Det var trevligt att få träffas en stund. Sen åkte jag, mamma, syrran, Alicia och Julia till lägenheten för att titta lite på hur det ser ut nu och visa dem lägenheten också. Vi var inte där så länge för det var ju visst sååå tråååkigt när det inte fanns något att göra där. Får åka dit själv i.st. till veckan.

Men stor skillnad är det verkligen med ljusa fina väggar. Jag ska visa före och efterbilder sen när tapeterna kommit på plats.

Ikväll blir det Solsidan och reprisen på Skavlan!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad trevligt med din lägenhet!!
    Jag längtar tills man får komma på besök och se hur du har det :)
    Hoppas allt är bra annars.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Jag längtar tills det blir klart! Ja, då får du komma och hälsa på. Det ska bli jätte trevligt att få träffas! :) Jag hoppas på att de sista tapeterna kommer på plats nu i veckan och sen kan jag börja flytta! Kramar

    SvaraRadera