fredag 25 mars 2011

Betongväggar!

Har varit till lägenheten idag. Inga tapeter är på plats än för de kom inte förrän igår. Men imorgon ska det fixas. Men jag har städat ur kökslådor och markerat på väggen vart i hallen jag ska sätta upp hyllorna och spegeln. Det är nämligen betongväggar överallt och då blir det lite svårt för mig att sätta upp allt sånt själv när jag inte har någon borr. Men som tur är ska jag få hjälp med det.

Som det ser ut nu kan jag börja flytta möblerna nästa helg när jag får hjälp av brorsan som har släpvagn. Men innan dess kan jag frakta dit mindre saker. Väntar nu bara på att tapeterna ska komma på plats så jag kan städa golven och putsa fönstren.

Hittade inget på Prio1 av intresse. Själv lämnade jag in några böcker.

Ikväll är det final på Let´s Dance, hihi och det får man inte missa!


P.S Våffeldagen idag men det blev inga våfflor. Oj, våffelgärnet är visst utlånat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar