torsdag 3 maj 2012

Vissna rosor!

Trots lite vissna miner kan jag inte kasta iväg de här rosorn! Det är dag nio som jag har dem i på mitt köksbord. Jag bara älskar den färgen! Så rosorna kommer nog få stå här och lysa upp ett tag till!

Vasen är precis som rosorna, en födelsedagspresent!
Nu på eftermiddagen kommer Emelie förbi och vi ska fixa lite inför bröllopet! Kanske kan jag också få ett smakråd om vad som passar till min klänning, kofta eller bolero?! Faktiskt så kom jag på det nu, att färgen på rosorna är lika färg som på klänningen! =) 

-------------------------------------
Denna dag är det flera som jag känner som fyller år! Men här kommer två av dem: Robert fyller hela 21 år idag! Hihi, ja snart är du lika gammal som mig =P

Och den sååå fantastiska och stora inspirationskällan till hård, målmedveten, sund träning. Anders Graneheim har också födelsedag idag! 

Mycket GRATTIS & HURRA till er båda!!!  =)

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar