onsdag 2 maj 2012

Ett svårt val till klänningen?!

Det där att bestämma sig för det ena eller det andra det kan ibland vara svårt när man har flera alternativ att välja mellan. Ja, så är det för mig nu när jag ska välja en kofa eller en bolero till klänningen som jag ska ha på bröllopet som jag ska på. Och jag är ju expert att vela fram och tillbaka när det finns flera alternativ. Snart är dessutom dagen här och då måste jag ju ha bestämt mig. Haha, ja så vilket problem jag har va?! Men ett ändå ganska trevligt problem kan man nog säga...  

Båda är vita men i olika stil. Det är en stilren, kort, tunn slätstickad kofta med trekvartsärm, eller en lite sötare virkad bolero, som det står mellan. Frågan är då vad jag vill och egentligen har för stil?! Om jag har någon speciell stil? Kanske spelar det ingen roll vilken av dem som jag väljer, tycker ju som sagt att båda är mycket fina. Haha, kanske just det som gör det svårt? Men jag måste i.a.f. bestämma mig för en av dem som jag ska ha. Hmm, så ett val måste jag oavsett göra! Jag har provat flera gånger man jag kan inte bestämma mig...

Vit kofta från Rut m.fl. eller...

Klänningen som jag ska ha på bröllopet är i.a.f. klar. Hihi, skönt det! Den går i olika rosa/röda nyanser, är rätt tunn i tyget, har smala axelband och går ner ungefär till vaden. Jag visar nog bild på allt sen när den rätta dagen för bröllopet är här!

...söt bolero från Lindex 249 kr?











Ha en fortsatt fin dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar