fredag 4 maj 2012

Ruskväder! & Snart kan jag spegla mig!

Ingen har väl kunnat undgå det inte alltför roliga vädret som är idag, nämligen snöblandat regn...
Temperaturen ligger bara på sådär +2 grader och det känns riktigt ruskigt och kallt ute. Ne, verkligen inget väder som man vill vara ute i om man inte behöver. Jag har tränat på gymmet i sisådär 2h, riktigt skönt att få stänga in sig där en sån här dag och svettas lite!

Men mitt upp i detta slaskväder blev jag en fin, vit och stor spegel rikare! Snällaste Björn åkte ut till Jysk och Birsta och köpte den till mig idag! Och självklart var det bra pris på dem nu! Efter att jag tränat åkte jag hem till mamma och åt tacos, och då helt ovetande om att han åkt ut till Birtsa just då, så därför är spegeln fortfarande hos Björn och Petra. Men där är den i tryggt förvar och bara väntar på att få komma hem till mig! Gissa om jag är glad, näst intill överlycklig känner jag mig. Haha, och nu kan inget dåligt väder göra mig det minstra less! Kan bara säga, tusen miljoner tack! Hihi, så snart kan jag spegla mig riktigt! Vilken bra start på helgen! =)

----------------------------------------------
Jag har planterat om basilikan. Och då försökte jag få ner så mycket jag kunde av själva själken under jorden. Hade hört att man skulle göra så för att slippa få de så långa och rangliga. Ja, vi får se hur det går?! En plastpåse med små hål i har jag också över, och på så sett slipper jag vattna! 

Imorgon är det  bröllop och man kan ju i.a.f. försöka önska att det är något bättre väder då! Men oavsett vädret så kommer det nog med säkerhet bli en trevlig dag! =)

Trevlig fredag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar