måndag 14 maj 2012

En liten lekpark! & Efter helgens alla synder!

När jag tittade ut genom fönstret vid sådär 10-tiden i förmiddags så fick jag se till min förtjusning att de håller på att montera upp en liten gungställning på innergården. Hihi, och just det + en sandlåda är något som jag har tyckt saknats här på innergården.

Ja, nu är faktiskt också en sandlåda på plats här och en rutschkana verkar också vara på gång. Så snart kommer en liten lekpark att finns här utanför! Hihi. inte för att jag har något behov av en lekpark, men jag har tänkt på alla "lägenhetsbarn" som bor här omkring. Och visst är det också lite praktiskt när det kommer barn och hälsar på hos mig! =) Så kanske någon hört min önskan?

GÅRDAGENS TJEJ- OCH FILMKVÄLL!

Emelie, Petra och jag avnjuter den mycket goda kycklingtårtan som vi lagade tillsammans. Hihi, och vilket fint väder vi hade och utsikten gick det inte att klaga på precis! ;)
Filmen In time var bra, haha och kanske lite extra skrämmande när man precis fyllt 25 år! Man fick t.ex. en del tankar om hur vi lever våra liv och vad vi använder tiden till...   

Till efterrätt gjorde vi cheescake där bl.a. vit choklad var en av ingredienserna...
 Och riktigt mätta och belåtna blev vi efter den här kvällen!
Så tack tjejer för en mycket god och trevlig kväll! Och jag bjuder på den här bilden där jag kanske ser något trött ut!

------------------------------------------

Och efter helgens alla synder så kickade jag igång veckan med ett relativt hårt träningspass på gymmet idag. Där ingick bl.a. 1h crosstraining som uppvärmning. Efter det spenderade jag ca 1,5h i gymmet! Mycket skönt! Just uttrycket: "efter helgena alla synder", fick jag höra idag på gymmet! Och just efter den här helgen, så tycker jag det stämmer in på mig också!  =P

Önkar er alla en fortsatt trevlig måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar