onsdag 16 maj 2012

Även idag skiner solen en stund! & Basilikan färdigväxt!?

Även idag har jag kunnat sitta "ute" på "balkongen" i det fina vädret! Satt nog där i två timmar och läste en bok. Så skönt! Nu på eftermiddagen blev det molnigt. Så det gäller som sagt att passa på när solen är framme. Tråkigt nog så spås det om regn imorgon, men då har jag planerat in träning på gymmet.

---------------------------------
Idag kunde tre små barn i sådär 1-årsåldern och deras mammor + pappa leka i lekparken som håller på att ställas iordning!  Så i några timmar i gungades det och det grävdes i sandlådan, medan jag satt lite högre upp och lapade sol. Hihi, de såg ut att ha riktigt roligt! Rutschkanan är väl det som sen återstår nu innan allt är klart!  Och förhoppningsvis ska den väl inte stå så nära grillen då!? :P 

Så här ser min basika ut nu! Kan inte förvänta mig att den ska växa något mer nu. Jag har tagit bort plastpåsen och då gäller det att vattna mycket! Än så länge har jag inte smakat något av den men det kommer jag göra snart!
 Nu ska jag försöka prata med Rubiela i Oslo med hjälp av google talk!

Ha en fortsatt fin onsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar