måndag 18 april 2011

Kvällsfika med nybakta chokladbiskvier på balkongen!

Efter fem rör med blod + urinprov på vårdcentralen bakade jag chokladbiskvier. Delade faktiskt upp de olika stegen och tog lite pauser i bakningen för att underlätta lite. Med just chokladbiskvier går det bra att göra så.
Har nu tänkt ute lite mer vad jag ska bjuda på när jag fyller år! Men inget är riktigt bestämt än. Hihi, och vad det blir är inget som jag kommer avslöja här.

Vilka dagar det gäller för kalas vet jag heller inte. Just nu känns inget så planearat. Men jag tycker som sagt att det är trevligt att min födelsedag infaller på påsken i år, men samtidigt är det visst lite knepigt att få ihop en dag som passar alla.

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag och mamma suttit på balkongen i det fina vädret och druckit te. Självklart provsmakade vi chokladbiskvierna! Mums!

Sen ska jag ta plats i soffan och se "En unge i minuten".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar